czwartek, 13 lutego 2014

Candy !!!

Po raz drugi z przyjemnością ogłaszam Candy! Wiosenne! Bo wiecie co? Od kilku dni o niczym innym nie myślę, jak właśnie o wiośnie:) To chyba przez tegoroczny niedobór słońca.


Zwycięzca otrzyma drobiazgi widoczne na zdjęciu: zielone papierowe serwetki w groszki, kartkę - grafikę z ważką (można oprawić i będzie jej ładnie na ścianie), saszetkę pachnącą jaśminem, trzy kolorowe taśmy dekoracyjne i metalową wielkanocną zawieszkę z kogutem. Zawieszka to moja rzecz, która już służyła mi dwie wiosny i której teraz dobrze będzie w nowym otoczeniu. Taśma szara z napisami jest rozpakowana, bo miała być moja, ale prawie jej nie używałam. Reszta zakupiona specjalnie dla zwycięzcy:)

Zasady:
Umieść info na bocznym pasku na swoim blogu (jeśli go masz) z linkiem do tego posta
Dodaj mój blog do obserwowanych (chyba że już obserwujesz ;))
Zostaw w komentarzu wiadomość o chęci udziału w zabawie

ZAPRASZAM!
Sama obecnie też biorę udział w candy pierwszy raz - może coś wygram ;)

2 komentarze: